** شانلی سهندیم

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
با سلام در این وبلاگ سعی می کنم در خصوص مسائل بانکی و همچنین اشعار شاعر نامی آذربایجان " شهریار " مطالبی را ارائه نمایم . امیدوارم مورد پسند دوستان قرار بگیره .
آرشيو
بهمن 1393
شهريور 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
نويسندگان
جلیل
کد هاي جاوا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 146781
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


شب یلدا، پیروزی نور در طولانی‌ترین نبرد سال  <-PostCategory-> 

شب یلدا، پیروزی نور در طولانی‌ترین نبرد سال

گروه فرهنگ‌وهنر- عاطفه چهره‌گشا: یلدا واژه‌ای است به معنای تولد برگرفته از زبان سریانی که از شاخه‌های متداول «آرامی» است که با ولادت و تولد هم خانواده است.

 

پیشینیان ما که به نبرد دائمی شب و روز، نور و ظلمت، خوبی و بدی و اهورا و اهریمن اعتقاد داشتند، می‌گفتند که طولانی ترین نبرد سال نبرد شب یلداست که به درخشش خورشید و پیروزی نور ختم می‌شود.                   
ایرانیان گاه شب یلدا را تا دمیدن پرتو پگاه در دامنه کوه‌های البرز به انتظار باززاییده‌ شدن خورشید می‌نشستند. برخی در مهرابه‌ها (نیایشگاه‌های پیروان آیین مهر) به نیایش مشغول می‌شدند تا پیروزی مهر و شکست اهریمن را از خداوند طلب کنند و شب‌هنگام دعایی به نام «نی ید» را می‌خواندند که دعای شکرانه نعمت بوده‌است. روز پس از شب یلدا (یکم دی ماه) را خورروز (روز خورشید) و دی گان؛ می‌خواندند و به استراحت می‌پرداختند و تعطیل عمومی بود (خرمدینان، این روز را خرم روز یا خره روز می‌نامیدند). خورروز در ایران باستان روز برابری انسان‌ها بود در این روز همگان از جمله پادشاه لباس ساده می‌پوشیدند تا یکسان به نظر آیند و کسی حق دستور دادن به دیگری نداشت و کارها داوطلبانه انجام می‌گرفت نه تحت امر. در این روز جنگ کردن و خونریزی حتی کشتن گوسفند و مرغ هم ممنوع بود این موضوع را نیروهای متخاصم با ایرانیان نیز می‌دانستند و در جبهه‌ها رعایت می‌کردند و خونریزی به طور موقت متوقف می‌شد و بسیار دیده شده که همین قطع موقت جنگ به صلح طولانی و صفا تبدیل شده‌ است. در این روز بیشتر از این رو دست از کار می‌کشیدند که نمی‌خواستند احیانا مرتکب بدی شوند که آیین مهر ارتکاب هر کار بد کوچک را در روز تولد خورشید گناهی بسیار بزرگ می‌شمرد. ایرانیان به سرو به چشم مظهر قدرت در برابر تاریکی و سرما می‌نگریستند و در خورروز در برابر آن می‌ایستادند و عهد می‌کردند که تا سال بعد یک سرو دیگر بکارند. آداب شب یلدا در طول زمان تغییر نكرده و ایرانیان در این شب، باقیمانده میوه‌هایی را كه انبار كرده‌اند و خشكبار و تنقلات می خورند و دور هم گرد هیزم افروخته و بخاری روشن می‌نشینند تا سپیده دم بشارت شكست تاریكی و ظلمت و آمدن روشنایی و گرمی (در ایران باستان، از میان نرفتن و زنده بودن خورشید كه بدون آن حیات نخواهد بود) را بدهد، زیرا كه به زعم آنان در این شب، تاریكی و سیاهی در اوج خود است.
از دیگر آداب شب یلدا حافظ و شاهنامه‌خوانی است. بسیاری از خانواده‌ها در این شب دور هم جمع می‌شوند و تا سپیده‌دم به شعرخوانی می‌پردازند. یکی از رسوم ایرانی‌ها به این صورت است که در این محافل کوزه‌ای را تا نيمه پر از آب كرده كه نشان روشنايي و پاكي است در بین ميهمانان دست به دست می‌چرخد و هر کسی از خود نشانی مثل انگشتر، مدال یا علامتی داخل آن می‌اندازد و در آخر کوچک‌ترین فرد جمع یکی از این نشانه‌ها را بیرون آورده و برای صاحب آن نشانه فال حافظ می‌گیرد.


+ نوشته شده در شنبه 27 آذر 1390برچسب:,ساعت 8:29 قبل از ظهر توسط جلیل |
ایستگاه صلواتی در مراغه  <-PostCategory-> 

در روز تاسوعا و از سوی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر صورت گرفت؛ برپایی ایستگاه صلواتی در مراغه

 

به همت کارکنان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در شعبه قدس مراغه، ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از عاشقان و دلباختگان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش در روز تاسوعای حسینی برپا گردید.

   به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، همزمان با تاسوعای حسینی و به همت کارکنان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در شعبه قدس مراغه ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از عاشقان و دلباختگان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش برپا گردید.

   براساس این گزارش، در روز تاسوعا هزاران نفر از عزاداران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش و دستجات عزاداري از سوی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر مورد پذیرایی قرار گرفتند.
در این روز علاوه بر پذیرایی از عزاداران حسینی، از سوی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر اقلام فرهنگی عاشورایی از قبیل پوستر عاشورایی، لوح فشرده مداحی، زیارتنامه عاشورا در بین هیئات مذهبی، حسینیه ها، مراکز دینی و اقشار مختلف مردم توزیع گردید.
گفتنی است موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در مناسبتهای مذهبی و ملی، با برپایی ایستگاه های صلواتی، سهم ویژه ای در بزرگداشت این مراسم  داشته است. 


+ نوشته شده در شنبه 26 آذر 1390برچسب:جوانان خیر,ساعت 11:0 بعد از ظهر توسط جلیل |
روش‌هاي نوين مشتري‌مداري و بازاريابي علمي در بانكداري ايران  <-PostCategory-> 

روش‌هاي نوين مشتري‌مداري و بازاريابي علمي در بانكداري ايران

بازاريابي از ابزارهايي است كه مي‌تواند رشد درآمدهاي بانك را افزايش دهد. بنا به گفته مديران بزرگ بانك‌هاي معروف دنيا فقط 5درصد از مشتريان بيش از 85درصد سودآوري بانك‌ها را تشكيل مي‌دهند.

همچنين تحقيقات محققان امور اقتصادي نشان داده كه بانك‌ها با افزايش مشتريان ارزنده و تراز اول خويش و ايجاد رضايت موثر در مشتريان به طور بي‌سابقه‌اي به سودآوري خود مي‌افزايند. بنابراين شايسته است كه در بازار رقابت تنگاتنگ كنوني بانك‌ها، بر اساس بند 2 و 3 سياست كلي اصل 44 قانون اساسي و احتمالا با عضويت ايران در سازمان تجارت جهاني (WTO) و به تبع آن تاسيس بانك‌هاي خارجي در ايران و در ضمن با توجه به خصوصي شدن تعداد زيادي از بانك‌هاي دولتي و همچنين اختلاف‌ ناچيز سود بانكي در بخش جذب منابع و مصارف پايين بانك‌هاي دولتي و خصوصي، بانك‌ها را ملزم مي‌نمايد هر چه سريع‌تر براي حفظ مشتريان خويش، چاره‌انديشي نمايند و چاره آن تنها در بازاريابي رابطه‌مند و مشتري‌مداري موثر تجلي مي‌يابد. امروزه اين حقيقت غيرقابل انكار وجود دارد كه كفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتريان سنگيني مي‌كند. مشتريان امروز فرصت‌هاي بيشتري براي مقايسه خدمات در اختيار دارند و مديريت مالي آنها پيچيده‌تر شده است.


ادامه مطلب

+ نوشته شده در پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:,ساعت 3:19 بعد از ظهر توسط جلیل |
برگزاری آزمون  <-PostCategory-> 

برگزاری آزمون آذرماه آموزش‌هاي ضمن خدمت كاركنان موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر

آزمون آذرماه آموزش‌هاي ضمن خدمت كاركنان موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر با موضوع پول، بانک و بانکداری برای کارکنان ستادی و بخشنامه های اداری برای کارکنان شعب در سطح حوزه‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کردستان و اردبیل برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومي موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر، اين آزمون با حضور كارمندان ستادی و شعب این موسسه، توسط واحد آموزش موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر برگزار گرديد.
اين آزمون، پنجمین دوره از آزمون‌های ادواری موسسه است كه با هدف ارتقاء سطح دانش شغلي كاركنان موسسه به صورت همزمان در سطح سرپرستی‌ها و شعب موسسه برگزار می شود.
این گزارش می افزاید، در این آزمون جزوات آموزشی کارکنان ستادی و مسوولین شعب مشتمل
  بر مباحث تاریخچه پول، بانک و بانکداری  و جزوات آموزشی کارکنان شعب حاوی نکاتی در مورد  بخشنامه های داخلی موسسه بود.
 هدف از اين آزمون، آشنايي مسوولان و کارکنان موسسه با تاریخچه پول و بانکداری در دوره های مختلف تاریخی  و همچنین افزایش اطلاعات عمومی کارکنان در این خصوص ذکر شده است.
بهبود مهارت‌هاي شغلي و حرفه‌اي كاركنان، متناسب ساختن توانايي و دانش كاركنان با وظايف و مأموريت‌هاي جديد،
 ارتقاء سطح دانش و بهبود بينش كاركنان، افزايش انگيزه كاركنان و ... از دیگر اهداف برگزاری چنین دوره‌هایی عنوان شده است.

 


+ نوشته شده در چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:,ساعت 11:8 بعد از ظهر توسط جلیل |
شعر شهریار در سوگ صبا  <-PostCategory-> 

ای صبا با تو چه گفتند كه خاموش شدی؟
چه شرابی به تو دادند كه مدهوش شدی؟
تو كه آتشكده عشق و محبت بودی
چه بلا رفت كه خاكستر خاموش شدی؟
به چه دستی زدی آن ساز شبانگاهی را
كه خود از رقت آن بیخود و بیهوش شدی
تو به صد نغمه، زبان بودی و دل ها هم گوش
چه شنفتی كه زبان بستی و خود گوش شدی؟
خلق را گرچه وفا نیست و لیكن گل من!
نه گمان دار كه رفتی و فراموش شدی
تا ابد خاطر ما خونی و رنگین از توست
تو هم آمیخته با خون سیاووش شدی


+ نوشته شده در چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:,ساعت 7:12 بعد از ظهر توسط جلیل |
بالا بردن تضمینی رنکینگ سایت 100 درصد عملی  <-PostCategory-> 

سلام

حتماً شما هم یکی از کسانی هستید که وبلاگ شخصی یا سایتی دارید و به نوشتن مطالب می پردازید و حتماً هم بازدید سایتتون براتون خیلی اهمیت داره … ممکنه دست به هر کاری زده باشید ولی اون بازدید دلخواه رو هیچ وقت نداشتین … این مقاله رو تا اخر با من باشید تا سایتی رو بهتون معرفی کنم که یک افزایش بازدید و ترافیک ابدی برای سایتتون بیارید.
حتماً از فواید افزایش بازدید و ترافیک سایت اگاهی دارید ؛ افزایش ترافیک که داشته باشید ، رتبه تون تو الکسا بالا می ره ، رتبه تون تو گوگل بالا می ره ، سایت ها بهتون تبلیغ میدن و…
دیگه اینکه اگر سایتی با ترافیک بالا داشته باشید ، می تونید محصولات خودتون رو توش قرار بدید و بفروشید یا محصولات دیگر سایت هایی که در ازای فروش درصدی رو به شما می پردازن رو قرار بدید و خلاصه اینکه کسب درامد داشته باشید.
راه های زیادی در نت وجود داره که میشه بازدید یک وبلاگ یا سایت رو بالا برد ؛ موتور های جستجو ، تبلیغ در سایت ها ، فروم ها و…
اما هیچ کدوم از این ها نمی تونن بازدید بالای سایت شما رو تضمین کنن . نمی تونن به طور قطع بگن که ما در ازای دریافت این مبلغ و ارائه این خدمات برای شما مثلاً روزانه ۱۰۰۰ بازدیدکننده می فرستیم. اخر هم پشیمون میشید که مبلغی رو به سایتی پرداخت کردید ولی اون بازدیدکننده ای که انتظار می رفت رو نداشتید .
خلاصه می کنم … من قصد دارم سایتی خارجی رو بهتون معرفی کنم که اگر توش فعالیت مستمر داشته باشید ، تا عمر دارید براتون افزایش بازدید و ترافیک میاره ؛ این رو جدی میگم … اصلاً هم سرکاری نیست…
شما در این سایت باید زیر مجموعه بگیرید ؛ اگر بتونبد حداقل زیر مجموعه رو بدست بیارید می تونید در سایت های که در این سایت عضو هستند لینک داشته باشید … لازم نیست شما کاری انجام بدید ؛ فقط لینکتون رو در پنل کاربری سایت ثبت می کنید و هر وقت تونستین اون تعداد زیر مجموعه رو بدست بیارید ، سایت خودش به صورت اتوماتیک لینک شما رو در سایت هایی که گفتم به نمایش می زاره . سایت های عضوی که لینک شما در اونها قرار می گیره خارجی هستن و پیج رنک بالایی دارند.
شاید پیش خودتون بگید: بازدیدکننده خارجی که به درد من نمی خوره … تا بفهمه سایت من فارسیه زودی میره !
اشتباه نکنید … بازدیدکننده خارجی ممکنه به محض اینکه وارد سایت شما بشه و متوجه که سایت فارسیه ، سایت رو ترک کنه ؛ اصلاً ورود بازدیدکننده به سایت شما مهم نیست … سایت های عضوی که لینک شما در اونها قرار می گیره ، محبوبیت و پیج رنک بالایی دارند و قرارگیری لینک شما در چنین سایت هایی باعث بالا رفتن بک لینک شما میشه.
اولین و مهم ترین عاملی هم که در دادن رتبه به سایت ها توسط گوگل بررسی میشه ، بک لینک هست … عوامل دیگری هم موثره ولی هیچ کدوم به اندازه ی بک لینک مهم نیستن.
در برخی موارد مشاهده شده که در اثر افزایش بک لینک ، پیج رنک سایت هایی از صفر شده ۴!
اگر بخوام در این مورد توضیح بدم چند صفحه ای میشه و حوصله ش رو هم ندارم … کافیه یکم تو اینترنت سرچ کنید . در این مورد تو سایت ها زیاد نوشتن…
فقط این رو بدونید که کافیه لینک شما برای مدت نامحدود در این سایت ها قرار بگیره…
در اینده که رتبه شما بالا رفت گوگل رتبه های اول جستجو ها رو به سایت شما اختصاص میده و به تدریج بازدیدکننده ایرانی زیادی به سایت شما میان و اون موقع است که به هدفتون می رسید.
با کسب ۱۰ زیر مجموعه ، لینک شما در ۱۰ سایت پربازدید قرار می گیره ، اگر اون ۱۰ زیر مجموعه هم ۱۰ زیر مجموعه بگیرن ، لینک شما ۱۰۰ سایت نمایش داده میشه و همینطور ادامه پیدا می کنه تا اینکه به مرز یک میلیون سایت برسه و اون وقته که دیگه لازم نیست کاری کنید ؛ ترافیک مادام العمر خواهید داشت

کاری کنید ؛ ترافیک مادام العمر خواهید داشت.البته با کسب همون ۱۰ زیر مجموعه ی ناقابل هم ترافیک خوبی برای سایتتون میاد . با کسب ۱۰ زیر مجموعه لینک شما در ۱۰ سایت پربازدید قرار می گیره و اگر خواستید می تونید از همونجا فعالیتتون رو قطع کنید و شاهد افزایش ترافیک سایتتون باشید .

اگر با این توضیحات متوجه نشدید اشکالی نداره … مراحل کار رو در اشکال زیر مشاهده کنید

سایت ها زیر مجموعه شما می شوند

زیر مجموعه های شما به صورت جداگانه زیر مجموعه کسب می کنند

به همین ترتیب شما زیر مجموعه های تو در تویی خواهید داشت

اخرین مرحله که بی نهایت زیر مجموعه کسب می کنید

ثبت نام در سایت

ثبت نام در این سایت دو مرحله داره که دو مرحله رو هم باید یکجا انجام بدید.
در صفحه ثبت نام باید کدهای اختصاصی خودتون رو با کلیک بر روی لینک های اگهی های تبلیغاتی این سایت دربیارید

1

روی لینکی که در کادر هست کلیک کنید . صفحه اون اگهی باز میشه و پس از گذشت ثانیه هایی که از اون سایت بازدید کنید کدی در قسمت بالای اون به شما داده میشه … اون کد رو در قسمتSponsor Ad تکست باکس وارد کنید.
در کادر پایین تر هم ۶ اگهی تبلیغاتی وجود داره … روی اونها هم کلیک کنید و کدی رو که هر کدوم از اونها بهتون میده رو در محل اختصاصی موجود در تکست باکس وارد کنید.

21
بعد به مرحله دوم برید و اطلاعات خواسته شده رو طبق عکس زیر وارد کنید و در نهایت روی دکمهSign Me Up Now! کلیک کنید.

3.1

اگر اطلاعات رو به درستی وارد کرده باشید ، سایت پیغام ارسال ایمیل فعال سازی به ایمیلتون رومیده.

به ایمیلتون مراجعه کنید … سه ایمیل برای شما ارسال میشه . ممکنه به پوشه اسپم ها ارسال شده باشن … در یکی تبریک و عضویت و توضیحات اضافی وجود داره ، در دیگری لینک فعال سازی و در سومی مشخصات لوگین و پروفایل شما درسایت.
وارد ایمیل فعال سازی بشید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا حساب کاربری شما در سایت فعال شه…
پس از فعال سازی به صفحه اصلی سایت برید و بر روی لینکMember Login در بالای سایت کلیک کنید.
در صفحه لوگین بایدUser id و پسورد خودتون رو وارد کنید… User id در ایمیلی که مشخصات لوگین و پروفایل شما ارسال شده وجود دارد … روی دکمه Login کلیک کنید تا وارد پنل کاربری بشید.
در پنل کاربری با کلیک بر روی لینکEdit My Profile می تونید اطلاعات پروفایل خودتون رو تغییر بدید یا حساب کاربری تون رو حذف کنید.
با کلیک بر روی لینکEdit My Ad می تونید ادرس و توضیح لینک سایتتون رو ویرایش کنید.
با کلیک بر روی لینکSee My State می تونید تعداد زیر مجموعه های خودتون در رده های مختلف رو ببینید.
با کلیک بر روی لینکGet My URL & Banners می تونید لینک معرفی خودتون رو دریافت کنید و با استفاده از اون زیرمجموعه کسب کنید . می تونید به صورت لینک یا در قالب بنر در سایتتون قرار بدید … توضیحات کامل در این صفحه وجود داره.
با کلیک بر روی لینکLogout هم که از پنل کاربری خارج میشید.
وقتی کاربری از طریق لینک شما وارد سایت شود ، برای دریافت یکی از کدهای اختصاصی باید بر روی لینک سایت شما کلیک کند … سایت شما برای ثانیه هایی نمایش داده می شود و پس از گذشت زمان کد اختصاصی کاربر نمایان می شود. لینک شما به صورت تصادفی برای بازدیدکننده گان دیگری که قصد عضویت دارند نیز نمایش داده می شود.

ثبت نام

 


+ نوشته شده در یک شنبه 8 آذر 1390برچسب:,ساعت 2:19 بعد از ظهر توسط جلیل |
ودا با علم دار کربلا  <-PostCategory-> 


+ نوشته شده در یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,ساعت 11:49 قبل از ظهر توسط جلیل |
ظهر عاشورا  <-PostCategory-> 


+ نوشته شده در یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,ساعت 11:46 قبل از ظهر توسط جلیل |
سخنان امام رضا(ع) درباره محرم  <-PostCategory-> 

سخنان امام رضا(ع) درباره محرم

گـریـه كنندگان، باید بر مثل حسین (علیه السلام) بگریند، زیرا گریه بر او گناهان بزرگ را مى‌شوید.

نیز آن حضرت فرموده است:

  هـرگـاه مـاه مـحـرم فـرا مـى‌رسـیـد، پـدرم موسى بن جعفر(علیهماالسلام)، خندان دیده نمى‌شد و پیوسته انـدوهناك بود، تا ده روز سپرى مى‌گشت و روز دهم، روز مصیبت و اندوه و گریه‌اش بود و مى‌گفت: عاشورا روز شهادت حسین (علیه السلام) است.(

همچنین آن حضرت فرموده است:

مـحـرم مـاهـى اسـت كه مردم دوران جاهلیّت هم جنگ را در آن حرام مى‌شمردند، ولى (برخى از) این امـّت، در ایـن ماه، ریختن خون ما را حلال شمردند و احترام ما را هتك كردند و زن و فرزندان ما را بـه اسـارت بـردنـد و چـادرهـامـان را آتـش زدنـد و اشیاى قیمتى ما را به غارت بردند و احترام پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله) را درباره ما نادیده گرفتند. روز شهادت حسین (علیه السلام)، پلك‌هامان را خست و اشك ما را روان سـاخـت و عـزّت‌مـان را در سـرزمـیـن كـرب و بـلا(اندوه و گرفتـارى) بـه خـوارى مبدّل ساخت و براى همیشه، روزگار اندوه و گرفتارى را براى ما به ارث گذارد؛ بنابراین گـریـه كنـنـدگـان، بـاید بر مثل حسین (علیه السلام) بگریند؛ زیرا گریستن بر آن حضرت گناهان بزرگ را مى‌شوید.


+ نوشته شده در شنبه 12 آذر 1390برچسب:,ساعت 10:34 قبل از ظهر توسط جلیل |
چند جناس از استاد نصیر پایگذار  <-PostCategory-> 

 باخ طرف ده کامالا

تئز آلدانما جامالا

اینسان گره ک هر ایشده

حق الیندن، جام آلا

***                                           

     داشلاری باللی قالا                                                       بو قالانین، چمی وار        

  بال شانین باللی قالا                                                       باشیندا پرچمی وار       

کاش یاریمین لبلری                                                  چالیش دوستون چمین تاپ

بیر عؤمور ، باللی قالا                                                   هر کسین، بیر چمی وار

***     


+ نوشته شده در سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:,ساعت 1:27 بعد از ظهر توسط جلیل |
ناز ایله میسن!  <-PostCategory-> 

ناز ایله میسن!

 چوخلار انجیکدی کی، سن اونلارا ناز ایله میسن

من ده اینجیک کی، منیم نازیمی آز ایلمه میسن

ائتمیسن نازی بو ویرانه کؤنولده سلطان

ائوین آباد اولا، درویشه نیاز ایله میسن

هر باخیشدا چالیبان کیپریگی مضراب کیمی

بیر قولاق وئر بو سینیق قلبی نه ساز ایله میسن؟



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:,ساعت 7:28 قبل از ظهر توسط جلیل |
RTGS مخفف چه می باشد؟  <-PostCategory-> 

RTGS مخفف چه می باشد؟

 Real time     : آنی و بلادرنگ
زمانی كه دستور پرداخت صادر میگردد بلافاصله در این سامانه پردازش می گردد.

 :
Gross  ناخالص
مبادلات به صورت تك به تك و با مبالغ ناخالص به سامانه انتقال داده میشوند.

 :
Settlement  تسویه
مبادلات بدون تاخیر و با همان مبالغ ناخالص مورد تسویه قرار می گیرند.
در این سامانه مشتری صرفا" می تواند حساب خود را بدهكار و حساب ذینفع را بستانكار نماید



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:,ساعت 7:24 قبل از ظهر توسط جلیل |
مطالب پيشين
» سلام گتیرمیشم
» کمک 3 میلیارد ریالی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی
» حمایت مجلس از جوانان خیر
» جوانان خیر
» سیستم آنلاین دریافت و پرداخت در شعب شهر تبریز راه اندازی شد
» جشن تراکتور سازی و جوانان خیر
» برگزاری جلسه معاونت بازرسی در آ . غربی
» اینترنت رایگان در فرودگاه تبریز
» جوايز پانزدهمین دوره قرعه‌کشي طرح ایثار اعلام شد
» لیست اسامی برندگان جوایز چهاردهمین دوره طرح ایثار
» تبریک سال 1391
» دعوت به همکاری در درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند
» دعوت به همکاری موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر
» دیدارتیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان
» شعبه ستارخان به محل دائمی خود انتقال یافت
» نقش جوانان خیر در اقتصاد منطقه
» صبر و استقامت جوانان خیر
» آرمان خانواده جوانان خیر
» قدردانی شهردارکلانشهر تبریز
» شانه سی مندن
» فعالیت جوانان خیر در چارچوب قانون
» بانک مرکزی
» رعایت اصول مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان
» سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا
» جنگ بزرگ شادی
» 22 بهمن
» بیشترین سود را از ما بگیرید
» تراکتورسازی مشکل مالی ندارد
» طرح ویژه بدون سود و بدون کارمزد
» داوران؛ حریفانی سفت و سخت برابر تراکتورسازی!





موضوعات
جوانان خیر
شعر
اطلاعات بانکی
مذهبی
متفرقه
پيوندها


ایزو شعر love بزرگترین جامعه مجازی دانشجویان موسیقی تبریز جوانان خیر شانلی سهندیم قیمت لحظه ای طلا و ارز آموزش زبان انگلیسی جملات زیبا با متن انگلیسی دکتر پوست بهترین و پر بار ترین مطالب روز اخبار 2030 آموزش عاشق شدن دلدار دانلود روز جوانان خیر سایت موسسه قرض الحسنه جوانان خیر کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه


تبادل لینک هوشمندبرای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوانان خیر - شانلی سهندیم و آدرس jkhtabriz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

کلیک طلا
بانک ملی
جوانان خیر
اقتصاد نوین
بانک سامان
بانک کارآفرین
بانک پارسیان
پست بانک
بانک صنعت و معدن
بانک توسعه صادرات
بانک رفاه کارگران
بانک مسکن
بانک کشاورزی
بانک مرکزی
بانک صادرات
بانک تجارت
بانک سپه
بانک ملت
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com