** شانلی سهندیم

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
با سلام در این وبلاگ سعی می کنم در خصوص مسائل بانکی و همچنین اشعار شاعر نامی آذربایجان " شهریار " مطالبی را ارائه نمایم . امیدوارم مورد پسند دوستان قرار بگیره .
آرشيو
بهمن 1393
شهريور 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
نويسندگان
جلیل
کد هاي جاوا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 146797
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


حمایت مجلس از جوانان خیر  <-PostCategory-> 

طی نامه یی به رییس جمهور؛ حمایت بیش از 40 نماینده مجلس از جوانان خیّر

بیش از 40 نفر از نمایندگان مردم شریف منطقه در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر و آثار مطلوب عملکرد این موسسه در جامعه ابراز داشتند.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با امضای نامه ای ضمن اشاره به خدمات موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در اعطای وام های بدون بهره به اقشار آسیب پذیر
 جامعه، از عملکرد این موسسه در جذب بیش از 1500 میلیارد تومان منابع مالی و اعطای وام قرض الحسنه بالغ بر 2000 میلیارد تومان  و عضویت بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر که نشان از حسن عملکرد موسسه و رضایت عمومی و جایگاه بالای اجتماعی و مردمی و دارا بودن پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بنگاه های اقتصادی سالم و مطلوب است؛ حمایت کردند.
نمایندگان مجلس
 در این نامه با اشاره به مسایل پیش آمده در مسیر ساماندهی موسسات پولی غیربانکی، از رئیس محترم جمهور خواستند که فرصتی را برای تبدیل شدن به موسسه مالی اعتباری در اختیار این موسسه قرار دهند.
تصویر نامه ارسالی نمایندگان مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
در حمایت از موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر



ادامه مطلب

+ نوشته شده در پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,ساعت 5:57 بعد از ظهر توسط جلیل |
داوران؛ حریفانی سفت و سخت برابر تراکتورسازی!  <-PostCategory-> 

داوران؛ حریفانی سفت و سخت برابر تراکتورسازی!

دیدار تیمهای تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران بیش از آنچه صحنه های زیبای فنی در داخل زمین مسابقه داشته باشد، حاوی حواشی زیادی بود که مهمترین آن مربوط به تصمیمات پر حرف و حدیث محسن ترکی داور این دیدار بود.

 به گزارش خبرنگار مهر، بسیاری از کارشناسان فوتبال کشور بر این عقیده اند که محسن ترکی در دقیقه 41 این دیدار به اشتباه در سوت خود به علامت اعلام خطای پنالتی به سود تیم استقلال دمید و بازیکن این تیم را نیز به اشتباه از زمین مسابقه اخراج کرد و از همان لحظه بود که حواشی این بازی که می توانست به لحاظ فنی بسیار زیباتر باشد، آغاز شد.
تصمیم جنجالی و اشتباه داور در این صحنه سبب شد تا تیم تراکتورسازی با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داده و در پایان نیز نتواند امتیازی از دیدار خانگی خود برابر استقلال کسب کند.
اما پس از پایان این دیدار که به برتری دو بر صفر تیم استقلال انجامید، ظاهرا مهدی تاج رئیس کمیته داوران طی تماسی با سردار جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، ضمن عذرخواهی از جعفری و همه هواداران این تیم گفته که کمیته داوران محسن ترکی را بابت اشتباه تاثیرگذاری که داشته، محروم خواهد کرد.
اگرچه محرومیت داور دیدار تیمهای تراکتورسازی و استقلال شاید تا حدودی باعث دقت بیشتر سایر داوران در دیدارهای هفته های باقیمانده لیگ برتر شود اما واقعیت امر این است که تیم تراکتورسازی روی این اشتباهات محسن ترکی سه امتیاز مهم را آن هم برابر تیم رقیبش استقلال از دست داد و بدیهی است که حتی محرومیت ترکی نیز نمی تواند این امتیازات را به تیم تراکتورسازی بازگرداند.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,ساعت 9:48 قبل از ظهر توسط جلیل |
تراكتور صفر ، محسن تركی 2  <-PostCategory-> 

تراكتور صفر ، محسن تركی 2

از هفته 23 لیگ برتر در حساس ترین دیدار هفته تراكتورسازی میزبان استقلال بود

 این دیدار در استادیوم یادگار امام و با حضور بیش از 70 هزار هوادار برگزار شد بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم و روی اشتباه داوری و دو پنالتی مشكوك با برتری دو بر صفر استقلال خاتمه یافت.
نیمه اول این دیدار
 با حملات استقلال در دقایق ابتدایی آغاز شد ولی رفته رفته تراكتور نبض بازی را در دست گرفت ولی دقیقه 41 نیمه اول روی اشتباه محسن تركی، احسان حاج صفی از بازی اخراج شد و جباری از روی نقطه پنالتی اولین گل تیمش را به ثمر رساند تا این نیمه با تك گل جباری به پایان برسد
نیمه دوم مثل نیمه اول با حملات دقایق ابتدائی استقلال آغاز شد ولی تراكتوری ها علی رغم 10 نفره بودن بازی را در دست گرفتند و حملات پر شماری را روی دروازه حریف تدارك دیدند ولی این حملات نتیجه ای را در بر نداشتند
بدشانسی های تراكتور تمامی نداشت و ابراهیمی مصدوم سومین تعویضی تراكتور می شود و فرزاد آشوبی در دقیقه 79 مصدوم می شود و تراكتور نمی تواند تعویضی انجام دهد و تراكتور 9 نفره بازی را ادامه می دهد
در دقایق تلف شده نیمه اول صادقی و زندی در محوطه جریمه سرنگون می شوند و باز هم یك پنالتی مشوك دیگر و جباری گل دوم را به ثمر می رساند تا این دیدار با نتیجه 2 بر صفر خاتمه یابد
ترکی در این بازی علاوه بر اخراج احسان حاج‌صفی، چهار بازیکن تراکتورسازی را با نام‌های محمد ابراهیمی، فرزاد آشوبی، فرزاد حاتمی و محسن حسینی را با کارت زرد جریمه کرد. خسرو حیدری تنها بازیکن اخطاری استقلال بود.
با این نتیجه استقلال تهران با 46 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار گرفته و تراکتورسازی با 42 امتیاز به رده سوم جدول سقوط کرد.
* اسامی بازیکنان تیم استقلال تهران:
سید مهدی رحمتی، ساوئل (از دقیقه 88 الونگ الونگ)، حنیف عمران‌زاده، میثم حسینی، پژمان منتظری، کیانوش رحمتی، خسرو حیدری (از دقیقه 63 اسماعیل شریفات)، علی حمودی، مجتبی جباری، فریدون زندی، آرش برهانی
سرمربی: پرویز مظلومی
* اسامی تیم تراکتور سازی تبریز:
محسن فروزان، امیرحسین صادقی، سید محسن حسینی، میلاد فخرالدلینی (از دقیقه 52 فرزاد آشوبی)،مرتضی اسدی، فلاویو لوپز (از دقیقه 46 مصطفی اکرامی)، سیاوش اکبرپور، توزی رودریگو، محمد ابراهیمی (از دقیقه 59 علی علیزاده)، فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه نویی
سرپرست: حسن آذرنیا


+ نوشته شده در سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,ساعت 9:44 قبل از ظهر توسط جلیل |
شب یلدا، پیروزی نور در طولانی‌ترین نبرد سال  <-PostCategory-> 

شب یلدا، پیروزی نور در طولانی‌ترین نبرد سال

گروه فرهنگ‌وهنر- عاطفه چهره‌گشا: یلدا واژه‌ای است به معنای تولد برگرفته از زبان سریانی که از شاخه‌های متداول «آرامی» است که با ولادت و تولد هم خانواده است.

 

پیشینیان ما که به نبرد دائمی شب و روز، نور و ظلمت، خوبی و بدی و اهورا و اهریمن اعتقاد داشتند، می‌گفتند که طولانی ترین نبرد سال نبرد شب یلداست که به درخشش خورشید و پیروزی نور ختم می‌شود.                   
ایرانیان گاه شب یلدا را تا دمیدن پرتو پگاه در دامنه کوه‌های البرز به انتظار باززاییده‌ شدن خورشید می‌نشستند. برخی در مهرابه‌ها (نیایشگاه‌های پیروان آیین مهر) به نیایش مشغول می‌شدند تا پیروزی مهر و شکست اهریمن را از خداوند طلب کنند و شب‌هنگام دعایی به نام «نی ید» را می‌خواندند که دعای شکرانه نعمت بوده‌است. روز پس از شب یلدا (یکم دی ماه) را خورروز (روز خورشید) و دی گان؛ می‌خواندند و به استراحت می‌پرداختند و تعطیل عمومی بود (خرمدینان، این روز را خرم روز یا خره روز می‌نامیدند). خورروز در ایران باستان روز برابری انسان‌ها بود در این روز همگان از جمله پادشاه لباس ساده می‌پوشیدند تا یکسان به نظر آیند و کسی حق دستور دادن به دیگری نداشت و کارها داوطلبانه انجام می‌گرفت نه تحت امر. در این روز جنگ کردن و خونریزی حتی کشتن گوسفند و مرغ هم ممنوع بود این موضوع را نیروهای متخاصم با ایرانیان نیز می‌دانستند و در جبهه‌ها رعایت می‌کردند و خونریزی به طور موقت متوقف می‌شد و بسیار دیده شده که همین قطع موقت جنگ به صلح طولانی و صفا تبدیل شده‌ است. در این روز بیشتر از این رو دست از کار می‌کشیدند که نمی‌خواستند احیانا مرتکب بدی شوند که آیین مهر ارتکاب هر کار بد کوچک را در روز تولد خورشید گناهی بسیار بزرگ می‌شمرد. ایرانیان به سرو به چشم مظهر قدرت در برابر تاریکی و سرما می‌نگریستند و در خورروز در برابر آن می‌ایستادند و عهد می‌کردند که تا سال بعد یک سرو دیگر بکارند. آداب شب یلدا در طول زمان تغییر نكرده و ایرانیان در این شب، باقیمانده میوه‌هایی را كه انبار كرده‌اند و خشكبار و تنقلات می خورند و دور هم گرد هیزم افروخته و بخاری روشن می‌نشینند تا سپیده دم بشارت شكست تاریكی و ظلمت و آمدن روشنایی و گرمی (در ایران باستان، از میان نرفتن و زنده بودن خورشید كه بدون آن حیات نخواهد بود) را بدهد، زیرا كه به زعم آنان در این شب، تاریكی و سیاهی در اوج خود است.
از دیگر آداب شب یلدا حافظ و شاهنامه‌خوانی است. بسیاری از خانواده‌ها در این شب دور هم جمع می‌شوند و تا سپیده‌دم به شعرخوانی می‌پردازند. یکی از رسوم ایرانی‌ها به این صورت است که در این محافل کوزه‌ای را تا نيمه پر از آب كرده كه نشان روشنايي و پاكي است در بین ميهمانان دست به دست می‌چرخد و هر کسی از خود نشانی مثل انگشتر، مدال یا علامتی داخل آن می‌اندازد و در آخر کوچک‌ترین فرد جمع یکی از این نشانه‌ها را بیرون آورده و برای صاحب آن نشانه فال حافظ می‌گیرد.


+ نوشته شده در شنبه 27 آذر 1390برچسب:,ساعت 8:29 قبل از ظهر توسط جلیل |
مطالب پيشين
» سلام گتیرمیشم
» کمک 3 میلیارد ریالی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی
» حمایت مجلس از جوانان خیر
» جوانان خیر
» سیستم آنلاین دریافت و پرداخت در شعب شهر تبریز راه اندازی شد
» جشن تراکتور سازی و جوانان خیر
» برگزاری جلسه معاونت بازرسی در آ . غربی
» اینترنت رایگان در فرودگاه تبریز
» جوايز پانزدهمین دوره قرعه‌کشي طرح ایثار اعلام شد
» لیست اسامی برندگان جوایز چهاردهمین دوره طرح ایثار
» تبریک سال 1391
» دعوت به همکاری در درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند
» دعوت به همکاری موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر
» دیدارتیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان
» شعبه ستارخان به محل دائمی خود انتقال یافت
» نقش جوانان خیر در اقتصاد منطقه
» صبر و استقامت جوانان خیر
» آرمان خانواده جوانان خیر
» قدردانی شهردارکلانشهر تبریز
» شانه سی مندن
» فعالیت جوانان خیر در چارچوب قانون
» بانک مرکزی
» رعایت اصول مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان
» سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا
» جنگ بزرگ شادی
» 22 بهمن
» بیشترین سود را از ما بگیرید
» تراکتورسازی مشکل مالی ندارد
» طرح ویژه بدون سود و بدون کارمزد
» داوران؛ حریفانی سفت و سخت برابر تراکتورسازی!


صفحه قبل 1 صفحه بعد


موضوعات
جوانان خیر
شعر
اطلاعات بانکی
مذهبی
متفرقه
پيوندها


ایزو شعر love بزرگترین جامعه مجازی دانشجویان موسیقی تبریز جوانان خیر شانلی سهندیم قیمت لحظه ای طلا و ارز آموزش زبان انگلیسی جملات زیبا با متن انگلیسی دکتر پوست بهترین و پر بار ترین مطالب روز اخبار 2030 آموزش عاشق شدن دلدار دانلود روز جوانان خیر سایت موسسه قرض الحسنه جوانان خیر کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه


تبادل لینک هوشمندبرای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوانان خیر - شانلی سهندیم و آدرس jkhtabriz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

کلیک طلا
بانک ملی
جوانان خیر
اقتصاد نوین
بانک سامان
بانک کارآفرین
بانک پارسیان
پست بانک
بانک صنعت و معدن
بانک توسعه صادرات
بانک رفاه کارگران
بانک مسکن
بانک کشاورزی
بانک مرکزی
بانک صادرات
بانک تجارت
بانک سپه
بانک ملت
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com